05 September 2011

Fesyen Tudung Yang Menyerupai Rahib Kristian

Fesyen tudung yang terkini memang begitu mendapat sambutan hangat di pasaran sekarang. Almaklumlah, dunia fesyen da maju, maka nya tidak laa semua orang mahu ketinggalan, kan? Tapi, kebanyakan fesyen tudung muslimah sekarang sudah mulai menyerupai pakaian Rahib Kristian. Tudung yang dipakai boleh menampakkan susuk leher(leher dibalut tudung atau shawl), tidak menutupi bahagian dada dengan sempurna. Yea, aku nampak diorang ni memang macam Rahib, tak kira laa orang nak cakap apa, tapi tu laa yang aku nampak..


Artikel 1


Artikel 2


Artikel 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...