23 September 2011

Karung ...



.:. Gambar nie disnap baru2 nie .. jamuan raya .. perhati betul2 apa yg pelik .. Dapat ? Orang lain sibuk nak makan, makcik nie sibuk penuhkan 'karung plastik' nak tapau bawak balik .. Kot ya pun, jemputan masih banyak lagi tak dapat makan. Tuan Rumah dah sediakan cukup untuk jemputan. Tak habis barulah nak tapau satu lori pun x pe. Masalahnya bukan makcik nie saja, rupa-rupanya .. tak dapat nak dibilang dengan jari. Campur jari tangan + kaki pong x cukup. Nak jer disnap sorang-sorang. Muka tu poyo dan x bersalah. Apa punya peel? Jangan dalam diri ada ikan .. Orang lain pong nak makan ikan. Perasaan aku masa tu macam-macam .. Marah, Geram, Meluat, dan akhirnya selera makan aku terus hilang. Apa pun, nak tak nak kenalah sangka baik. Ragam manusia .:.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...