14 November 2011

Zarina Anjoulie Terlampau ...

Setelah boleh dikatakan gagal mencipta nama di Malaysia akibat kontroversi gambar terlampaunya, bulan Oktober yang lepas, dia tampil dengan gambar yang bukannya suku, tapi setengah payudaranya terdedah dalam majalah FHM Indonesia. Ada yang kata teruja malah ada kutukan keras mahupun kejian. Ya laa KK rasa ini sudah kerja GILA.

Mengambil petikan dari beberapa blog mengatakan,
Mungkin terlalu berang ataupun panas telinga disebabkan asakan kritikan yang ber’ideologi’kan nasihat itu,Zarina mengeluarkan kata-kata seperti diatas terhadap majoriti yang mempersoalkan penampilannya di dalam majalah tersebut.
Dan yang terbaru sesi perdebatan Zarina Anjoulie bersama pengkritiknya di laman twitter,mengenai hal berkaitan,dibawah merupakan petikan kata-kata Zarina Anjoulie
“Semua org nk berlagak alim pegi blog kutuk2 selit unsur islam..first of all kalau awk2alim sgt wat r u doin lookin through d pics 2 bgin wit,”
“Org islam sepatutnya tlg membimbing umat islam lain.Bkn hina caci, kalau mcm 2 wajarkah anda mengaku diri anda2seorang islam yg benar dahulu,”
“Saya rasa manusia yg kutuk semua artis seksi ni,tak patut ada internet tak patut tgk tv tak patut baca majalah, semua tu x elok..
“Lebih baik korang duduk umah jgn tgk semua tu n ngaji.. Lebih afdal buat org yg kata ni haram tu haram, itu ini masuk neraka..,”


Yang terakhir,mungkin merupakan kata-kata bonus ala-ala nakal Zarina Anjoulie kepada yang mempersoalkan gambar atau yang mencemburui kemantapan payudara yang terdedah kebanggaannya itu.eheh !
Apa pun meminjam kata-kata Joyah, 
Hai, pakai seksi berani mati boleh buat selamba, tak kan bila kena usik sikit dah mengamuk kot? Kata moden, apa nak kisah kalau setakat orang mengutuk tu? Berani buat beranilah tanggung ya cik Zarina?
Kredit to : Encik Nakal 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...