30 June 2012

Bosan bosan ... Mari joget kening !

29 June 2012

Ringankan bebanan mereka ..


Nak jumpa Fahrin Ahmad ...


Jangan lupa ke Pesta Buku Kuala Langat di Dewan Perdana Sekolah Menengah Sains Banting dari 29 Jun - 1 Julai 2012.

Sedarlah ..


Jom hapuskan dosa !


24 June 2012

Renung-renungkan ...


Ramai orang mampu menerima kekurangan, tetapi amat sedikit orang yang mampu memahami kekurangan

Doa untuk ibu bapa .


Dato’ Dr. Fazilah Kamsah pernah berkata ….. 
”setiap pagi sedekahkan al-fatihah kepada kedua ibu bapamu (tak kira masih hidup atau telah tiada)”……… nescaya pintu rezekimu akan terbuka buat kamu… 
Berdasarkan Hadith Nabi : “Tidak akan terputus rezeki seseorang selagi dia tidak meninggalkan doa kepada kedua orang tua nya dalam sehari” 
Huraian hadith: · jangan sesekali meninggalkan doa kepada kedua ibubapa (baik yang hidup mahupun yang sudah tiada ) · Allah akan memurahkan rezeki kepada mereka yang tidak putus berdoa kepada kedua ibu bapa (walaupun ada ibu bapa yang leka, doakan agar mereka berubah) · Ingatlah bahawa keredhaan ibu bapa adalah keredhaan Allah · Semasa berdoa, berdoalah dengan bersungguh-sungguh. …tadah tangan dan bayangkan wajah kedua orang tua kita , termasuk guru-guru kita dan mereka yang banyak menolong kita (berdoa perlu benar-benar bersungguh-sungguh) · Mereka yang lupa berdoa kepada kedua orang tua, akan disempitkan rezeki oleh Allah 
Wallahu a’lam.

You Came To Me - Sami Yusuf Feat. Dato' Siti Nurhaliza

Bila ..


23 June 2012

Pekerja balik awal ..


22 June 2012

Warga Taman Seri Gombak Batu Caves berhati-hati

Info : Suspek Rambut kerinting panjang dan berikat, tinggi Lebih kurang 5 kaki, kulit gelap, susuk tubuh kecil, melayu. Yang penting plat kereta W_T 2214 kereta viva hitam. Abjad tgh tak dpt dikesan.. Tolong share kan Pada mana2 warga Taman Seri Gombak Batu Caves Selangor

Hanya Nya yang tahu ....


Doa agar anak pandai belajar


21 June 2012

Kalau tahu akan buat lagi ...


20 June 2012

Sebab susah ..


19 June 2012

Orang beriman selalu menjaga perasaan orang lain


Sahabat yang paling baik


Dr Ali Hamsa dilantik KSN baru


Permudahkan segala urusan ..


Walau bawak perut ..







Malaysia's Very First Pregnant Women Flashmob

18 June 2012

Sebab itu ....


Kejohanan Dragon Boat dan Hari Keluarga JPM 2012


Bersangka baik ....

Bersangka baik kunci sesuatu IKATAN ...

Mee Udang Mak Jah Wangsa Maju










Mesti korang geramkan tengok udang besar-besar tu ... atau yang pernah menikmati / terkenang Mee Udang Mak Jah Kuala Sepetang. Tak perlu laa hendak ke sana ... Terletak berhampiran Wangsa Walk Mall terdapat RESTORAN MEE UDANG MAK JAH, Kampung Menteri, Kuala Sepetang, Cawangan Wangsa Walk, Wangsa Maju. 
Kalau orang kata ada udang sebalik mee tapi di sini ada mee sebalik udang. Sebab .. udang-udangnya saiz besorrr-besor .... Memang pueehh hatii laa ...
Kalau tak caya, korang try pergi. Tak susah nak cari kedai ... Nak senang gi Google Maps ... 
Kalau dah selera pun besarr ... bab harga tak jadi masalah. Yang penting, memang berbaloi-baloi ... Selamat Menjamu Selera.

17 June 2012

Budaya gangsterism ...


Apa nasib .. dah terpaksa ..


Apa ke bangang ...


Dengan orang tua pun nak cari fasal ..

Kukuhkan impian ...


16 June 2012

Jauhkan daripada perasaan hasad dengki dan dendam ..


Selamat Hari Bapa ...


Make sure ....


Dah nak puasa ....


14 June 2012

Doa kemudahan semua urusan ...


Boss - Leader


13 June 2012

Janji Allah itu pasti ..


“ Kepada siapakah engkau tujukan marahmu itu?

Kisah tembikai


Jangan ramai- ramai ....


12 June 2012

Rules ....



Untungnya mereka yang masih mempunyai ibu...♥ ♥ ♥


Kredit : FB Islam Cara Hidupku

11 June 2012

Sebelum nafas terakhir ...


Kerana kamu begitu berharga ...


Kredit : FB

Walau Dia tidak kelihatan ..


Kredit : FB KhadimulQuran

Jangan terlalu memilih ..


Kredit : FB Komuniti Rakan Dakwah (komrad)

10 June 2012

Hepi bezday ... My love ..


Thanks to Zam3 menaja kek ...

posted from Bloggeroid

09 June 2012

Pameran keranda ..


posted from Bloggeroid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...